404 październik » 2009 » SKKT - PTTK
Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

Archive for » październik, 2009 «

Jubileuszowe Mistrzostwa w MnO

pa170037iiX Mistrzostwa Powiatu Szamotulskiego Szkół Podstawowych i Gimnazjów w Turystycznych Marszach na Orientację już za nami. W sobotni poranek udaliśmy się nad Jezioro Mormin w Ostrorogu, gdzie odbyło się rozpoczęcie imprezy oraz start marszy. Po zmaganiach w błocie i deszczu naszym reprezentantom z wielkim trudem udało się przejść dwa etapy i dojść do mety. Na wyniki musimy jeszcze trochę poczekać, ale już teraz zapraszamy do oglądania zdjęć :))

Category: SKKT - PTTK  Tags:  Leave a Comment

Mistrzostwa w Marszach na Orientację

lampion1Już niebawem członkowie naszego koła wezmą udział w X Mistrzostwach Powiatu Szkół Podstawowych i Gimnazjów w Turystycznych Marszach na Orientację. Będzie to kolejna okazja, aby podszkolić swoje umiejętności w posługiwaniu się mapą i kompasem. Najlepsi uczestnicy otrzymają zaszczytny tutuł Mistrza Powiatu w MnO, dlatego warto się postarać i jak najlepiej pokonać wyznaczoną trasę ;)

W odwiedzinach u Pradziadka.

pa040033Po raz kolejny w piękne niedzielne przedpołudnie wyruszyliśmy autobusem na wycieczkę z cyklu “Poznajemy Wielkopolskę”. Tym razem trasa prowadziła przez Poznań, gdzie podziwialiśmy wspaniałe budowle wokół Placu Mickiewicza. Udaliśmy się do Środy Wielkopolskiej, gdzie zachwyciła nas przepiękna kolegiata farna oraz rynek. Ze średzkiej stacji pojechaliśmy kolejką wąskotorową ciągniętą przez parowóz aż do samego Zaniemyśla. Stamtąd udaliśmy się na metę XVII Ogólnopolskiego Rajdu Szlakiem Historii Kolei. Wzięliśmy udział w konkursach przygotowanych przez organizatorów i ku naszemu zdziwieniu okazało się, że Robert, który dopiero zapisał się do naszego koła swoimi wspaniałymi celnymi rzutami do kosza zdobył piękną książkę :) pa040102Zakończeniem wycieczki była pełna atrakcji piesza wędrówka czerwonym szlakiem wzdłuż jezior Łękno i Małego do pomnika przyrody zwanego “Pradziadkiem”. Naszym przewodnikiem podczas wyprawy był prezes naszego oddziału p. Paweł Mordal. Było naprawdę mega fajnie !!!!!

Wojewódzka Olimpiada LZS

olimpiada-lzs1Wczoraj odbyła się Wojewódzka Olimpiada Wiedzy Turystyczno - Krajoznawczej. W Mochach nasz powiat reprezentowali Marcin Grocholewski i Aga Krzemieniewska wraz z Patrykiem Tuszyńskim z Gimnazjum w Pniewach. Zawodnicy zmagali się indywidualnie z  testem krajoznawczym wiedzy o Polsce i Wielkopolsce, kolarskim torem sprawnościowym i marszem na orientację. Nasza reprezentacja ostatecznie uplasowała się na 4 miejscu w województwie. Gratulujemy!!

DO GALERII

Czwartoklasiści w komplecie!!

Robert PiwowarczykDo naszego koła zapisał się wczoraj Robert Piwowarczyk. Teraz już cała klasa czwarta należy do PTTK. Już 4 października wszyscy czwartoklasiści udadzą się na niedzielny wypad do Środy Wielkopolskiej. Będzie to wcześniej zapowiadana wycieczka z cyklu “Poznajemy Wielkopolskę”. Oczywiście życzymy udanego wyjazdu i wielu wrażeń!! :))